lördag, maj 26

Freaky Friday...

Hade ställt klockan extra tidigt idag för att gå upp och hämta bilen innan jobbet. Fredagmorgon på Åsögatan är städgata och jag måste parkera utanför Snotty's på Skånegatan, där det av någon anledning Alltid finns en ledig plats. Gör det inte det så gapar det tomt utanför Nudie mittemot.
Väl på jobbet så låg denna urtjusiga smäck och väntade.. bockade efter lite tvek. Senast jag bar huvudbonad var min Padres-fitted jag hade två veckor i San Diego/LA för 4(?) år sedan. Mina dumbo-ears gör att jag känner mig obekväm i hatt. I denna känner jag mig djurisk...



Slutade tidigare idag för att hinna med lite saker som skulle fixas på båten. Tur det, för nästan en timme tog det att köra ut till Ekerö, där vi fått låna lite trädgård av några snälla Waldorf-eliter. Målade och trixade lite. Imorn ska det sista fixas innan sjösättning.
Har fortfarande svårt att fatta att jag äger en båt.. Jag, Abramovich och Jay-Z..



Blev kvar ganska sent och stressade hem för att gå till Debaser för att se/dansa till Surkin och TTC-bekanta Para One.. Fastnade framför PES6 några timmar innan jag och Martin promenerade bort till Debaser. Fucking inställt pga. flygstrejk! Gick in och vände.
Åkte till Neu, gick in... och vände. Gick vidare till ett Berns där Pontus Gårdinger stod utanför och såg väldigt upprörd ut av att inte bli insläppt... Vände.

Hem och avslutade natten med öl och hästhoppning.. Gud, ge mig en decent fucking klubb där folk dansar.



Dagens nerladdningstips: R. Kelly - I'm A Flirt (Remix)

Hittade en gammal favorit på tal om Kellz...

0 kommentarer: