torsdag, oktober 1

Barbour-jackan

Sedan den 28 september har jag gått runt och väntat på min beställda jacka och idag fick jag det här meddelandet från herr George på Liberty:

"With regards to your recent order for the bicycle jacket by barbour, unfortunately this product has sold out."

Jag vet hur lätt hänt det är att en vara tar slut, dubbelbokas eller liknande iom. att jag själv jobbar med det men dra åt helvete vad besviken man blir när det händer en själv. Nu vet jag hur våra kunder känner sig. Kanske en bra erfarenhet?

Nu behöver jag alltså hitta den här jackan någon annanstans. NK har den, men NK är kanske den näst dyraste butiken i hela hela världen så där kommer jag inte köpa den. Oipolloi har haft den, men har såklart sålt slut. Blir att ringa direkt till Barbour och hustla lite med dom. Hur nu det ska gå.

xxx

Verkar som Gais inte blir av med några poäng trots allt. Men vem hade trott något annat?

xxx

Johan var inne och köpte skor idag. Vita Classic Leather såklart. Troublemakers. Tycker fler borde följa hans goda exempel, att köpa skor då alltså, inte just Classic Leather.
Reeboks Classic Leather är förresten den sko(sko-avtryck) som förekommer i flest brottsutredningar hos den engelska polisen. Dessutom är den enormt populär hos chavsen i England och Burberry-kepsarna och SI-tröjorna på svenska fotbollsarenor. Undra vad Reebok tycker om det? Å andra sidan mjölkar dom så mycket dom kan när det finns pengar att hämta. Se adidas x Stone Island Samba eller Bajen och dif Classic Leather tex. Vem hade på riktigt trott att adidas hade frågat SI om ett samarbete, dessutom på Samban, en klassisk läktarsko, om det inte vore för Football Factory och Green Street Hooligan-vågen.
Det fungerar lite på samma sätt i Bajens styrelse. Fördömer sina egna supportrar för att det eldas bengaler samtidigt som dom erbjuder sina företagspartners att "ta del av fotbollsstämning i europeisk toppklass på mytomspunna Söderstadion".

Slå ett slag för hyckleriet vettja!

xxx

Avgå alla! George på Liberty också.

0 kommentarer: