måndag, juli 30

I make it rain...

Ojoj.. en händelserik period sen sist. Noterade besökarrekord på min blogg för ett par dagar sedan.. hela 38pers. Undra vart fan alla kommer ifrån. Som tack så ska jag anordna en liten tävling där jag lottar ut nånting jag inte behöver/vill ha. Antar att det blir några burkar Rost Stopp eller Carosol (eller Carostabil som de bytte namn till) eller en keps. Mer om det senare i veckan.

Avverkade min första festival på säkert 3 år i helgen. Gagnef var sjukt bra.. Missade det enda jag ville se förutom Kleerup (Robyn dök aldrig upp, tror jag?), nämligen Miss Li. Tror iofs hon slutade spela i ungefär samma sekund som vi anlände.
Lämnade Mordorliknande Stockholm i fredags eftermiddag och möttes av klarblå himmel och sol i vackra Dalarna. Fick ytterligare ett kort på the famous Dalahästen till samlingen. Har hela tre styck nu!
Måste nog erkänna att jag drogs tillbaka till mitt fjortisbehavior nu när jag fick gå på festival. Millitärbrallor,, snatteri, flaköl, gräs, porr och Dagens. Det enda som saknades (turlig nog kanske) var tältbombing och torrjuck med nån anarkafeministisk 17-åring.

Ledig imorn och på Tisdag.. ska försöka hitt på nå spännande. Båten funkar ju nu äntligen och jag kanske skulle dra o inhandla ett fiskespö. Behöver uppdatera min hoj lite också..

Bilderna dyker upp i veckan på grund av dåligt mobilbatteri.

Oh.. and Facebook is the new black.

I make it rain on them hoes!

Clap!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hepp hepp, lotta ut några burkar roststop o görmig till vinnare så fixar jag en wholeboat siljalininen den 28e september.... pis

erik j sa...

hehe.. låter bra det. ska klura ut en fråga först.. ;)