söndag, juni 3

Resumé

Helgen blev inte riktigt så hektisk som jag väntat mig. Startade fredagskvällen efter jobbet med öl, rosé-vin och grymma snittar på Levi's showroom/kontor. SNS reppade med största possen.
Stack därifrån till ett smockfullt Trädgården som hade premiär. Trist att vara en kissnödig liten tjej där. Först kö i säkerligen 30-40 minuter, följt av toakö i 15-20.. Sen när man äntligen är redo för en öl till så tar det ytterligare 15 minuter att ens komma fram till baren.. Skulle få vem som helst att skjuta sig sjäv. Drack iaf ett par öl innan jag och mitt lilla följe (i form av Heden) åkte upp till Mosebacke och B-Line.

Mötte upp de här dårarna där.



Lördagen började med riktigt grymt väder, båt och fiske. Hinner inte med nån närmare analys så jag skiter i det. Sol, vind och vatten iaf. Sjukt bra!




Kvällen fortsatte med fotboll (insane!), öl och Chinateatern. Som förövrigt var riktigt dope! Jobbigt svettig kö dock. Taxi hem vid 3-4 rycket.. Taxi har aldrig riktigt varit min bag, men det känns som jag spenderat halva denna helgen i ett svart lädersäte. Har inte vågat kolla min konto än.



Nästa helg känns det lockande att åka till Kalmar.. Ska fundera en vecka.

0 kommentarer: