söndag, juni 24

Hedemora

Så.. jag hamnade uppe i Dalarna tillslut. Vi var klyftiga nog att undvika alla bilköer genom att åka på midsommaraftonsmorgonen. Åkte först och lämnade av Mumpa och Tova hemma i Kloster innan vi hälsade på Johannes (som jag för övrigt inte träffat sedan Hultsfred 01) i hans lilla torp mitt ute i ingenstans. Missade dessvärre att fotografera alla viktiga saker.. Dalälven, dalahästen osv.

Åkte vidare till nån annan liten by för att grilla och sällskapa med Martin och Moa mfl. (som jag för övrigt inte träffat sedan Hultsfred 01) kvällen fortsatte med fjortisfest, fotboll och nån mindre skandal från min sida.

Drog snabbt hem dagen efter.


Midsommarstång is a must


Pappa-DalaMartin och Martin







Jag har förresten börjat med platespotting, otroligt nördig bilkö-sysselsättning. Höll på att krocka minst tre gånger i torsdags. Har kommit hela vägen till 002! Ska nog söka jobb som lapplisa..



-----


Bakissöndag med pussel och pizza.

0 kommentarer: