fredag, november 28

sneakeråret 2008

Som vanligt vid den här tiden på året så tänkte jag sammanställa en lista på de bästa sneakersläppen under det gångna året. Och eftersom jag i stort sett bara trampar runt i adidas så hamnar fokus där. Utan inbördes ordning.

adidas ZX 450 SNEAKERSNSTUFF
Självklart val. Höstanpassad framtida klassiker i paritet med SNS-renskinn-Clyde.

adidas ZX 450
En till 450. Orginalfärger den här gången. Bra sko.

adidas Tennis TC
Jag är en sucker för vita sneakers.

adidas Grand Slam
En av mina absoluta favoritmodeller. Bockade två par direkt. Grönt och vitt. Oslagbar kombo.

adidas Forest Hills
En annan av mina favoritmodeller och samma serie som Grand Slam. Tennis-skor är min påse.



adidas London, Stockholm och Dublin
Kommentar överflödig. Tack adidas!


adidas Bamba
Sambans brorsa. Fotbollsläder!

3 kommentarer:

Knappen sa...

NIKE air då?

erik j sa...

Det kommer en övrigt-lista.

Anonym sa...

grön o vit är fågelskit!