tisdag, november 11

Football Manager Live

Det gick som bekant skit för Bajen i år så därför tänkte jag styra upp hedern lite.
FM live startade igår. FC Gullmarsplan mot toppen!



Min Bajen-betonade förstaelva ser ut som följer:

MV: Johan Wiland
VB: Emil Johansson
CB: Max Von Schlebrügge
CB: Andreas Granqvist
HB: Mikael Lustig
DM: Martin Andersson
VM: Haris Laitinen
CM: Viktor Elm
HM: Sebastian Castro-Tello
OM: Petter Andersson
ST: Björn Runström

Kennedy, Chanko och Eguren på önskelistan.

Nu kör vi!

edit: Nu har även Kung Eguren anslutit! Hey

5 kommentarer:

Don Ohnic sa...

Hur gick det sen...? Jag körde ett skandinaviskt lag under ett halvår i betatestet som gick hyfsat, men det var tufft. Hur går det för ditt lag nu när det har gått ett par säsonger?

Don

erik j sa...

Det gick bra. En respektabel 4:e plats eller liknanade i kvalserien. Rankad runt 100 i spelvärlden.
Sen vart jag bortrest ett par veckor och glömde förnya kontrakten, så nu sitter jag utan spelare och pengar. Bummer.

Don Ohnic sa...

En omstart vore kanske ett bra alternativ... Då får du chansen på ev osignade spelare och du får ett nytt startkapital. Men du kan bara omstarta mellan säsongerna tror jag.

Don

Don Ohnic sa...

Har du sett den här:

http://www.youtube.com/watch?v=MIQIT7xJcwA

Kom igår från SI...

Hörs

erik j sa...

Yes, funderar på att starta om. Men just nu har jag fullt upp med att ta fram en fungerande taktik till Bajen i FM09.

Tack för videon.