onsdag, oktober 29

Hull-Chelsea

Hull City har bökat sig fram i PL såhär lång och ligger 3a efter Liverpool och Chelsea.

Idag spelar dom just Chelsea hemma och jag var inte sen att spika ettan till 8 gånger pengarna.. Vad händer? Fitta Lampard 0-1 efter 3 minuter.


För övrigt tackar jag ComHem för att jag slapp se Bajens första halvlek. Nu är vi 5a, håll den jävla placeringen nu. Malmö hemma och Nkpg borta kvar. Endast 6 pinnar gäller.

Min andra lapp såg ut som följer:

Aston Villa - Blackburn 1
Fulham - Wigan 1
Bolton - Everton 2

Fegspelade med dubblar så nåt borde jag vinna iaf. Har börjat svacka nu efter en grymt lönsam period som betalade min vinterjacka, 4personers-brunch, 2personers-middag och ett 15-tal krogöl.

edit: Hull torskade

edit2: Tackar Everton för målet i 90e minuten. Även Aston Villa och Fulham gjorde det dom skulle. Back on track!

0 kommentarer: