söndag, augusti 12

www.årets-steal.com

Jag är inte mannen med tur men ibland blir man fan översköljd av en stor jävla flodvåg med flyt.
Spelar en runda minigolf i lilla Bleckan (som jag såklart förlorar pågrund av otur) och på hemvägen går vi av nån konstig anledning förbi Stadsmissionen på Skånegatan/Nytorgsgatan då jag som en uppenbarelse får syn på mina favoritskor ever, eller "holy grails" som dom säger på Niketalk. Liggandes utanför ingången i en genomskinlig påse bland alla kläder ligger ett par Nike Air Flow och ropar på mig! Grymt fins skick för att vara nästan 20 år gamla. Två storlekar för stora med vem fan bryr sig...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Holy!!!

Mina grails också! Vilken size?


/sundance

erik j sa...

11.5, ganska små i storleken så dom sitter ändå ganska bra. aningen långa dock.

Anonym sa...

Shit, asså... Min size.. Hehe

/sundance

erik j sa...

hehe.. om du hittar ett par 9.5or eller 10or så kan du ta dom.